Solexine
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Problemer med koblingen?

2 posters

Gå ner

Problemer med koblingen? Empty Problemer med koblingen?

Inlägg  Jess85 sön sep 09, 2012 9:34 am

Nogen der har haft problemer med kobling?

Når jeg drejer på drivrulle bevæger resten akslen sig ikke det vil sige at svinghjulet og akslen står stille. Har rengjort koblingshuset fordi der var for meget skidt i, men nu tager kobling ikke fat i skålen og akslen bevæger sig heller ikke. Så sprøjtet jeg bremserens i koblingshuset for at affedte det. Og jeg fik gang i hele akslen i en times tid, så var det tilbage til det samme igen.

Nogen der har haft samme problem?

Google translate:
Någon som har haft problem med kopplingen?

När jag vrider drivrullen flyttar resten axeln inte sig, svänghjulet och axeln står stilla. Har rengjort kopplingshuset eftersom det var för mycket smuts i, men nu tar koppling inte grepp i skålen och axeln rör sig inte. Så jag sprutade broms renare i kopplingshuset för att avfetta den. Och jag började axeln röra sig för ungefär en timme, så var det tillbaka till samma igen.

Någon som har haft samma problem?
[img][/img]

Jess85

Antal inlägg : 5
Ort/Town : Odense
Registration date : 12-09-09

Till överst på sidan Gå ner

Problemer med koblingen? Empty re.: Problemer med koblingen?

Inlägg  Steen tis sep 18, 2012 8:43 pm

- Jess
Det er helt normalt det du ser. Når du drejer med drivrullen med hånden den ene vej vil den ikke dreje akslen med. Når du drejer den anden vej vil modstanden være større men nok ikke så stor at akslen vil dreje med rundt.
Når du prøver at starter den vil trækrullen blive drejet meget hurtigt rundt.
Det vil være en god ide at adskille det hele og få koblingen renset og efterset. Koblingshuset og belægningen skal være helt rene. Selve koblingen skal skal kunne arbejde frit med svingklodser etc.

To all who can´t read Danish: I hope that this can be translated electronically so it makes sense.

Steen
Steen
Steen
Danish reporter emeritus
Danish reporter emeritus

Antal inlägg : 139
Ort/Town : Copenhagen
Registration date : 10-03-15

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet