Solexservice.com rekommenderas
5 posters
Solexservice.com rekommenderas
Har handlat http://www.solexservice.com/en/ och är hur nöjd som helst.
Stort sortiment och bra priser.
Sidan finns dessutom på engelska.
Bra och snabb kontakt och frakt.
Rekommenderas varmt.
Stort sortiment och bra priser.
Sidan finns dessutom på engelska.
Bra och snabb kontakt och frakt.
Rekommenderas varmt.
jazzdoktorn- Mörkrets andre
- Antal inlägg : 281
Ort/Town : stockholm
Registration date : 09-04-16
Instämmer!
Jag beställde en uppsättning däck, slang och ett munstycke hade postens inte slarvat bort paketet här i Umeå så hade allt fungerat klockrent
Fladde- Antal inlägg : 8
Ort/Town : Umeå
Registration date : 12-10-21
Sv: Solexservice.com rekommenderas
Funkade klockrent att beställa härifrån. Grejorna kom inom en vecka.
Att bränslepumpen till 3800 ser lite annorlunda ut än vad jag hade väntat mig är en helt annan fråga. Likaså att Solexen inte startade på första försöket efter pumpbyte.
Att bränslepumpen till 3800 ser lite annorlunda ut än vad jag hade väntat mig är en helt annan fråga. Likaså att Solexen inte startade på första försöket efter pumpbyte.
Lofwet- Antal inlägg : 1
Ort/Town : Kungsbacka
Registration date : 09-08-02
Instämmer till fullo, en riktigt bra källa till reservdelar.
La en order i måndags morse betalade via PayPal och fick allt idag med posten, klockrent!
Rekommenderas varmt. +++++ AAAAA
La en order i måndags morse betalade via PayPal och fick allt idag med posten, klockrent!
Rekommenderas varmt. +++++ AAAAA
LeRenard- Antal inlägg : 43
Ort/Town : Skarpnäck
Registration date : 14-05-01
Verkar som jag har haft samma otur som Fladde, beställde den 28/7, paketet skickades den 29/7 men jag har inte sett röken av det än....
Nizzehult- Antal inlägg : 49
Ort/Town : Ume'
Registration date : 14-07-25
Uppdatering: ingen skugga ska falla på leverantören, han hade skickat paketet den 29/7 och det hade anlänt till ICA Maxi den 4/8 men av någon outgrundlig anledning så skickades aldrig någon avi ut till mig om detta utan det var först en vecka senare som det kom en påminnelse om ej uthämtat paket som jag blev varse om detta!
Jag beställde bl a ett stöd men visste då inte om fjädern ingick så jag skrev en liten notis om det.
Han hade då stoppat med en fjäder och skrivit att jag kan betala för den i efterskott (€2.50) vilket jag givetvis gjorde.
Heder åt sådan service! Han är dessutom snabb på att svara på frågor via mail.
Jag beställde bl a ett stöd men visste då inte om fjädern ingick så jag skrev en liten notis om det.
Han hade då stoppat med en fjäder och skrivit att jag kan betala för den i efterskott (€2.50) vilket jag givetvis gjorde.
Heder åt sådan service! Han är dessutom snabb på att svara på frågor via mail.
Nizzehult- Antal inlägg : 49
Ort/Town : Ume'
Registration date : 14-07-25
Se där!
Inte helt oväntat, jag uppfattade säljaren som oerhört seriös. Lycka till med renoveringen!
Inte helt oväntat, jag uppfattade säljaren som oerhört seriös. Lycka till med renoveringen!
LeRenard- Antal inlägg : 43
Ort/Town : Skarpnäck
Registration date : 14-05-01
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet