avdragare till svängjul
5 posters
avdragare till svängjul
Tja har någon kanske en avdragare till svänghjulet eller vet vart man kan få tag på en? i stockholm
tack på förhand
tack på förhand
anton.j- Antal inlägg : 3
Ort/Town : stockholm
Registration date : 09-07-27
Sv: avdragare till svängjul
Sök på svänghjul på denna sdan!
Roland O- Antal inlägg : 187
Ort/Town : Helsingborg
Registration date : 09-05-21
Hej anton.j & välkommen!
Vad jag förstod på dina beskrivningar i presentationen så är ditt tändsystem helt OK. Rör det inte, du riskerar bara att försvåra allt ännu mer.
Kolla istället bensinpumpen. 99% av alla solex som har stått länge & startvägrar gör det pga kass bensinpump.
Kolla i tekniktråden efter bensinpump.
/Christian
Vad jag förstod på dina beskrivningar i presentationen så är ditt tändsystem helt OK. Rör det inte, du riskerar bara att försvåra allt ännu mer.
Kolla istället bensinpumpen. 99% av alla solex som har stått länge & startvägrar gör det pga kass bensinpump.
Kolla i tekniktråden efter bensinpump.
/Christian
Ort/Town : Mölndal
Registration date : 09-03-06
Re: avdragare till svängjul
Tjenare citrosolex, tändsystemet är det något knas med eftersom jag inte får någon gnista
jag vet inte mycket om motorer och sådant men ja har försökt att springa igång den 2 gånger o då luktade det som om den fick bensin o så...
men som sagt ja kan inget om motorer
jag vet inte mycket om motorer och sådant men ja har försökt att springa igång den 2 gånger o då luktade det som om den fick bensin o så...
men som sagt ja kan inget om motorer
anton.j- Antal inlägg : 3
Ort/Town : stockholm
Registration date : 09-07-27
Hej Jag använde en avdragare som jag har köpt på Biltema.
herman01- Antal inlägg : 15
Ort/Town : Örebro
Registration date : 09-04-12
Vi har tagit fram avdragare, snart till salu, självkostnadspris, kolla i köp o sälj!
En 3-klo avdragare skulle kunna funka, jag har inte testat för jag är rädd o skada svängjulet med en sådan.
B
En 3-klo avdragare skulle kunna funka, jag har inte testat för jag är rädd o skada svängjulet med en sådan.
B
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet