Gashandtag till velosolex 3800
3 posters
Gashandtag till velosolex 3800
Hej.
Är det någon vänlig själ som har en bild på hur ett helt ( ej trasigt ) gashandtag till
Velosolex 3880 ser ut. Jag har köpt moppen igår o visste inte att gas /broms fungerade
som det gör. Håller nu på att fixa till den men vet inte riktigt hur själva gashantaget ska
se ut när det är helt=fungerande. Någon har tydligen vridit lite hårt på det så att det
är trasigt där det tydligen brukar vara trasigt. Går det att laga själva gummit på något
smart sätt eller finns det nya gummihandtag att köpa ?
Tacksam för svar / bild....
Koldflo:(
Är det någon vänlig själ som har en bild på hur ett helt ( ej trasigt ) gashandtag till
Velosolex 3880 ser ut. Jag har köpt moppen igår o visste inte att gas /broms fungerade
som det gör. Håller nu på att fixa till den men vet inte riktigt hur själva gashantaget ska
se ut när det är helt=fungerande. Någon har tydligen vridit lite hårt på det så att det
är trasigt där det tydligen brukar vara trasigt. Går det att laga själva gummit på något
smart sätt eller finns det nya gummihandtag att köpa ?
Tacksam för svar / bild....
Koldflo:(
koldflo- Antal inlägg : 4
Ort/Town : mora
Registration date : 13-08-08
Sv: Gashandtag till velosolex 3800
Hej!
Jag är rätt färsk inom området själv men jag tror det är den här plastgrunkan som gått sönder.
http://velo-solex.dk/produkt/?cid=3&pid=109
Jag har ett ex med trasig gasrulle och en med hel så jag tänker flytta över den hela till den
lite fräschare hojen så småningom.
Jag är rätt färsk inom området själv men jag tror det är den här plastgrunkan som gått sönder.
http://velo-solex.dk/produkt/?cid=3&pid=109
Jag har ett ex med trasig gasrulle och en med hel så jag tänker flytta över den hela till den
lite fräschare hojen så småningom.
Borgis- Antal inlägg : 9
Ort/Town : Göteborg
Registration date : 13-06-02
Gashandtag
Jag har, hur mycket vill Du betala.
Pelle/micron
Pelle/micron
tvc15- Roi des nains
- Antal inlägg : 99
Ort/Town : växjö
Registration date : 09-05-10